2 weken later!!! - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Remco Hodiamont - WaarBenJij.nu 2 weken later!!! - Reisverslag uit Santa Susanna, Spanje van Remco Hodiamont - WaarBenJij.nu

2 weken later!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Remco

03 Juni 2009 | Spanje, Santa Susanna

Hola,

Hier dan nog maar eens een bericht van mij uit het zonnige malgrat de mar..
Jullie zullenwel denken waarom zet hij bijna nooit iets op de site, maar heb het best druk enzo, en als ik even op de pc ben is het mail checke en weer weg zijn maar 10 minuten ofzo!!

Maar even oer het werk enzo, de zon staat iedere dag fel aan de hemel en doet het goed. Iedere dag op t strand tijdens de pauze, bijslape en kleurtje oplopen!!

Het werk is nog steeds niet dat je zegt van super druk fzo, gewoon nog steeds de normale uren zoals altijd, en er is wel weer animo maar het is nogsteeds niet super delux druk.
Het hotel zit wel redelijk vol!!
Zo zijn de Oom en Tante van martijn aangekomen, die klere, een wekker en lekker hollandse cake mee hadden genomen, die ik zelf helaas niet meer mee mocht nemen in het vliegtuig.

1 cake hebben we lekker in het hotel opgegeten en 1 heb ik afgegeven in pub Shot (onze stam bar).
Nu heb ik inmiddels ook al 2 namen, Space Man, en Blue eye man.. je raad als waaruit ze die verzonnen hebben!

Ben afgelopen zondag naar barcelona geweest, was een of andere animatie beurs, wel leuk om te zien allemaal.
Maar als je daar tussen alleen maar spanjaarden loopt die hele dag word je gek ze praten zo hectisch en geirriteer!
Jullie zullen wel denken in malgrat zijn oko alleen maar spanjaarden, valt tegen de spreek taal is bijna geheel Nederlands:P

Ik heb ook een ongeluk met dodelijk afloop mee gemaakt, die gek kwam langs rennen. Dat heeft wel indruk op me gemaakt.
voor mensen die geinteresseerd zijn in het bericht hier de link:
http://www.spanjevandaag.com/nederlander-die-partner-doodstak-in-malrat-de-mar-bekend-bij-politie/

Dit was het dan weer tot de volgende keer...

Zet maar veel berichtjes op de site, is zeer leuk om te lezen en in moeilijke tijden geeft het je steun om de lach weer te vinden en dat er toch nog mensen zijn die aan je denken haha;)

Veek liefs, kus knuffel en nog veel meer..

Uit spanje...

Adios

Remco/Space man/Blue eye man...

  • 03 Juni 2009 - 16:02

    Marjolein:

    Hoi Remco
    Gelukkig dat hub en margriet je spullen nog hebben kunnen meenemen.

    Je zult het binnenkort wel drukker krijgen met werk als de vakanties eenmaal beginnen.

    Vanavond moet roda tgen cambuur.ALs ze winnen dan blijven ze in de ere de eredevisie.

    Ik kom van de zomer maar niet naar Malgrat
    Wat een creminele stad
    Nog erger dan Heerlen(haha)

    Doe je margriet en hub de groeten van hun ex schoonzus.

    Nog veel plezier

    groetjes marjolein en de rest van de clan.

  • 04 Juni 2009 - 10:06

    Michelle Duijsings:

    Heee Remco!

    Leuk om te horen dat het allemaal daar bevalt! Alleen minder als je dan ziet wat er voorgevallen is in Malgrat :O!

    Roda mag nog een jaartje eredivisie spelen:D joehoe! haha

    Nog veel plezier & succes daar!

    We zien ons als je terug bent in Nederland:)

    Liefs xXx Michelle

  • 04 Juni 2009 - 13:07

    Ger En Annelies:

    Hei Remco,

    Leuk je weer eens te "spreken". Het gaat wel goed met jou daar, geloven we. In ieder geval het gaat je goed en wij blijven je belevenissen volgen. Verder wensen wij dat je een leuke onvergetelijke tijd tegemoet mag gaan.

    Groetjes en een dikke knuffel
    Ger en Annelies

  • 04 Juni 2009 - 20:06

    Mama, Papa, Dennis:

    Hoi schat,

    wij houden op allerlei manieren contact dus ook op deze manier. Leuk om weer iets te lezen van je op deze site.
    Wij kijken elke dag hierna en kan mij voorstellen dat jij het leuk vind als je ook van andere mensen hier een berichtje leest en je dit een goed gevoel geeft. weet je nog dat morgen (05-06-09 ) je nichtje Jennie gaat trouwen. Hoop dat het bij jullie vandaag beter weer was als hier maar te klagen hebben wij ook nog niet.
    Lieve groetjes en xxxjes van ons. Mam, pap, en Dennis

  • 04 Juni 2009 - 20:11

    Kessy:

    Hallo vriend van mij.

    Ik kan zelf niks tikken daarom doet mijn baasje dit! wil je zeggen dat ik je wel erg mis en vooral ook het spelen wat je steeds met me doet. Kijk maar naar mijn foto dan denk je maar hoe ik met mijn staart kwispel als ik blij ben en dat ben ik zeker als je weer thuis bent.
    Je vriendinnetje Kessy waf-waf-waf

  • 05 Juni 2009 - 07:53

    Papa:

    Hoi die Remco

    Hier nog een reactie van je vader
    Hopelijk gaat het je goed daar in Spanje ik heb vernomen dat de siesta je goed doet: ook nog wat nieuwtjes over het voetballen hol is naar Heerlen sport Ferdinandus naar Kerkrade West Verbunt van Groene ster naar SVN
    en een speler van Groene ster (1e) naar VV Schaesberg (Frank Teerling)
    Schaesberg heeft met 1-0 gewonnen van Groene ster en dus moeten ze in juli 2009 tegen Roda j.c. voetballen dit zijn de weetjes tot op dit moment
    HEEEEL VEEEEL plezier/werk/hobby/aktiviteiten etc de komende tijd in het zonnige SPANJE en tot hoors
    Groetjes en veel liefs van je VAAADEEER.

  • 07 Juni 2009 - 10:10

    Wim En Roos:

    Hallo Remco,
    wat goed om te lezen dat je het daar in het zonnige malgrat goed naar je zin hebt, het wordt er alleen maar beter op als je ook voldoening hebt van je werk en dat je de tijd goed benutten kan met animatie. Het wordt nu ook alleen maar drukker met de vakantiegangers, dus dat komt goed. Hier in Landgraaf is de stilte na Pinkpop weer wedergekeerd (zaterdag's bij Minli gewerkt voor de vereniging, was wel heftige muziek, maar wel leuk om te doen)en nu gaat alles zijn gangetje weer.
    We blijven je volgen via de site en wat we van je ouders horen, hou je taai en de groetjes,
    oom wim en tante roos,
    pootje van chedny

  • 07 Juni 2009 - 10:50

    Danni :

    Heee remco ,
    wat leuk dat je het toch naar je zin hebt daar
    wel zeer jammer van dat ongeluk...
    nja
    tot over een paar maandjes in het zonnige spanje

    Adios!
    DanniXX

  • 07 Juni 2009 - 11:15

    Ger:

    ha die remco
    eindelijk hebben die 3 vrouwen bij mij thuis uitgelegd hoe ik een bericht kan schrijven ,
    ik hoor en lees dat alles goed met je gaat vooral de siësta's doen jou goed .
    Hier in Landgraaf is alles hetzelfde .
    Op pinkpop heb ik me nog een op jou gedronken
    Rekening krijg je nog! haha

    nog veel zonnige dagen en nog veel plezier.
    Zien doen wij mekaar ons in Augustus,maar we laten nog gauw wat van mekaar horen.

    Groetjes Ger,
    & ook van Annelies,Ivana en Danni.

  • 07 Juni 2009 - 12:42

    José:

    Hallo Remco,

    Goed te hoten dat je al goed gewend bent daar. Vooral de pauzes op het strand zijn natuurlijk super. Zo ben je natuurlijk uitgerust voor het echte grote werk in het hoogseizoen. Je zult wel al een aardig woordig spaans speken, cervesa por favor heb je natuurlijk meteen geleerd. Ik zou zeggen geniet ervan, is toch een leuke ervaring, ben best wel een beetje jalours. Het weer is hier vandaag tamelijk begaaid, regen pfff. Pinkpop weekend was wel super weer. We kijken weer uit naar 4 weken blanes, met super weertje (hoop ik)

    De groetjes van de Möllerinkjes

  • 07 Juni 2009 - 17:22

    Ria En Sjef:

    hallo remco als wij jou berichten lezen gaat het wel goed met je.
    geniet er maar van ,maar probeer ook een beetje spaans te leren, dan kun je later over de hele wereld op vakantie gaan terwijl wij dit mailen is het hier slecht weer het hagelt en onweert.
    07-06-09 zijn we naar de bruiloft geweest van jenny en jos het was er erg gezellig en wie denk je dat het licht heeft uitgedaan in rolduc ????? natuurlijk je ouders (en wij) tot hoors.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santa Susanna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

Het einde!!

03 Juni 2009

2 weken later!!!

23 Mei 2009

Eerste werkweek

13 Mei 2009

Aankomst Spanje

12 Mei 2009

laatste dag NL
Remco

Actief sinds 06 Maart 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 6725

Voorgaande reizen:

13 Mei 2009 - 01 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: